dödöödö

2 kommentarer
Åh va min blogg är tråkig nu. Jag blir typ deprimerad såfort jag går in på den haha..? Inget bloggsug överhuvudtaget  och ful design och samma bilder hela tiden. TERRIBLE. Men grejen är den att jag redan tycker att bloggen typ är förstörd, men jag vill inte ta bort alla inlägg och verkligen inte skaffa en ny blogg för jag tycker själv att det är drygt när folk håller på och byter bloggar hela tiden. 
 
Och jag tappar läsare för att jag aldrig skriver något roligt längre, jag kanske aldrig har skrivit roligt men roligare än såhär iaf. 
 
Mina dagar ser typ ut så att jag jobbar, är i stallet, kollar på datorn och letar desperat efter bloggar så jag har något att göra. Jag liksom orkar inte blogga och liksom ta tag i det. Jag kommer på massa saker att skriva om ibland, men så blir det aldrig som man har tänkt sig eller så glömmer man bort det. 
 
Sen har jag iiingenting att ta kort på, är så tråkigt att ba ta kort på en blomma eller något. Och jag är ju aldrig någonstans så jag tar ju aldrig kort på något..? Hahah veeery big problems! 
 
 
 
1 Linn:

skriven

JAG VET VAD DU SKA SKRIVA OM. omg. jag Mååååste ha en blogg, jag måste ta ut vad jag känner och tycker med bilder och text. agfdrbv.

Svar: JA VI SKAFFAR EN NUUUUUUUU
Malin Lindberg

2 Linn:

skriven

MJAO. Let's rule the whole bloggvärld med våra beautiful ponnysar!!