Be alright

Kommentera
Ogaaash va dåligt update det har varit från min sida, måste fan skärpa mig!
 
Iaf så red jag inte idag, jag städade mitt skåp sen longerade jag Dante litegrann, sen skulle jag prova att knäppa loss linan och att han skulle springa runt mig, liksom "löslongera" men asså det gick inte speciellt bra hehe :D Utan han sprang istället runt i hela ridhuset och liksom körde på det viset istället haha! :D
 
Sen hade jag lite mat och skulle få honom att komma till mig, ropade samtidigt. Och det gick faktist asbra, han kom när jag satt mig ner (OCH JAG LÄT INTE MED BURKEN HELA TIDEN, HAN KOM ENDÅ). Fast ibland så stannade han jättemånga meter innan och bara stog och råstirra på mig, asså LÄNGE. Vart fan rädd :( Men jag tror att han inte förstog vad jag menade riktigt. 
 
Och när jag skulle göra en höpåse så börjar jag att fylla den, sen ser jag något svart och så ligger det en stor jävla död fågel i höt! Vart så jävla rädd och jag typ höll i den, så jag bara kasta iväg den en bit och sprang därifrån, vågade inte gå dit igen sen. Hur ihelvete kom den dit undrar jag bara? Aja nevermind. 
 
Nu ska jag kolla på film och chilla och göra som alla andra helger, be with me. Fast idag är det fredag den 13 och maybe I have lucky? Who knows? Inte för att jag tror det men, man kan ju hoppas :D Hahah puss på er