as long as you love me

En kommentar
ph; Idag.

Idag var min polle blå. Jag var blå och röd, tjuuusigt. Red först på utebanan men så började det dugga fast det sket jag i men sen efter ett tag så åskade det och då gick jag till ridhuset. Hoppade litegrann på två små 50 hinder som stog i ridhuset, men det var inte alls många gånger. Sen hoppade jag banken ute 2 gånger. Kan gö inte bara hoppa jätte mycket en vecka sen inte något överhuvudtaget nästa vecka eller hur? Eller jo det är klart man kan men han tyckte det var kul iaf, han vart jätte pigg sen också :D
 
Jag övade även lite på skänkelvikningar och så. Sen friserade jag honom innan jag red, jag klippte luggen och toppade manen och svansen. Luggen blev så jävla ful! Jättekort och nej usch, hahah fick jättedåligt samvete och stog bara och skrattade åt hur rolig han såg ut! Bilder kommer senare. Men det växer ju ut, fort hoppas jag! Menmen med fläta så äre okej :) 
 
Nu ska jag duscha snabbt sen dra mig ner och jobba. Hörs! 
 
1 Hanna:

skriven

Söt liten ponny!