ååh älskar min häst

Kommentera
Godkväll! Har precis tryckt i mig massa kebab och kollat på Vampire Diaries videor på youtube. 
 
Hoppningen: 
 
Vi övade på massa olika grejer. Det gick ASBRA tycker jag, hoppade nittio som högst och det kändes som om jag typ flög över dom hihi. Kändes verkligen ruskigt bra! Han stannade endast 4 gånger och alla gångerna var det MITT fel.
 
1. Det var precis i början och jag kom fel på hinder ett och han visste typ inte vart han skulle (det var relaterade avstånd.)
 
2. Jag skulle svänga snett mot ett hinder typ, orkar inte förklara, det var liksom inte snett igenom men man böt varv, hahah om ni fattar? Men det var inte i mitten heller utan typ vid a eller något, hahah. Och då var han jätte ställd och jag skulle hjälpt till med ytterhjälperna lite bättre.
 
3. Det var in i en 3 kombination och jag var inte så fokuserad och liksom åkte istället för att rida. Och ah massor.
 
4. Samma sak som 3an, det var direkt efter det.
 
Men sen gick det jättebra, tycker jag iallafall. Älskar min häääst ♥
 
Nu ska jag och Linnea ut och hoppa med Sammie. Puusss
 
old