You can light up the dark, try as I may I could never explain, what I hear when you don't say a thing

Kommentera
Hej! Ska berätta lite om igår eftersom jag tydligen inte gjorde det, trodde att jag hade bloggat..hehe.

Vi grusade på ridbanan lite, så lite bättre vart det iallafall. Vi ställde upp ett hinder som var 40 centimeter kanske, inte alls högt iallafall, jag skuttade någon gång över det och en gång sprang han rakt igenom det, men det hände ingenting. Sen gick han faktist ganska bra under ridpasset, blir så glad! Sen efter ridpasset så stog han lös och still, utan grimma och hela alltet, jag skulle se om han stog kvar medans jag sprang upp och hämtade hans matburk och en morot, och han stog still så han fick belöning. Han stog på stallgången då alltså.

Idag är jag ledig från stallet,  men jag har inte gjort något alls typ suttit vid datorn men jag förtjänade det. Jag ska egentligen plugga men ska nog ta och sova nu, är riktigt trött, heheh...Om det inte går får jag ta och plugga på engelskan, har ny likadan läxa fast andra ord, det är liksom typ be - was - been osv. Hade ett enda fel på engelska saken, förhöret på läxan, det var ett stavfel, en liten jävla bokstav, fatta att man blir sur på sig själv?!

Sen fick vi kolla på SO provet igår, gick faktist oväntat bra för mig, hon hade inte satt "betyg", men ja. Vi hörs!


En bild på mig och Dante, bild från Stinas blogg.