stop touch my soul

Kommentera
Jag har haft riktigt mysigt hemma hos Stina, tog med pappas kamera men knäppte inte en enda bild! Ångrar mig nu men jag hade så kul och kände inte för att plocka upp den och börja blixtra, så ni får överleva utan det :)

Jag, Stina och Frida somnade vid 2, halv 3, Fideli var jättetrött och somnade tidigare. Jag höll mig vaken för att Stina och Frida hade problem med hur som skulle sova, hehe.

Vi kollade på Scream 4 och Paranormal Activity 3, Fideli sov lite under paranormal activity och jag väckte henne minst 15 gånger eller något..Söt var hon också. Sen imorse kollade vi klart på paranormal activity och sen kollade jag, Stina och Frida på the backup plan, den var helt okej. Sen åkte vi till stallet vid ett, jag mockade och allt sånt, sen åt jag mat och hade en liten kamp med Dante, det bruna täcket är förstort framme vid bogen, alltså en storlek för stor. MEN storleken mindre var för liten runt hans mage.. Ja iallafall så skulle jag knäppa loss det och lägga om det, och då går han därifrån och går ifrån mig hela tiden med lite bensaker hängandes, det tog ett tag innan jag vann..Sen red jag, "dressyrpass" eller vad jag ska kalla det, men det gick inte alls bra..Han var liiite varm på ena bakhoven efter ridpasset, men inte alls innan, jättekonstigt! Ska se imorgon hur det är..:(

Jag har varit och bastat med Linnea också och jag ska skära upp lite mango eller något och sedan kolla på Love, wedding, marriage.

Oj vad långt! :O Vi hörssss / Malin