ponny♥♥♥♥♥

Kommentera
Tjena! Skola imorgon vilket känns äckligt dåligt, jag kommer verkligen inte orka med den. Har inte köpt någe nytt till mig själv heller så samma gamla kör jag på, men jag ska städa ur garderoben någon dag när jag har tid, och sen ska jag sälja det och sedan åka in och shoppa, har 800 i presentkort också! :)

RIDNINGEN GICK SÅ JÄVLA BRA IDAG, helt sjukt! I början gick det inte sådär jättebra, men sen mjuknade han till och det gick ganska bra, sen i galoppen så försökte jag få ner honom i form, jag lyckades inte fullt ut, men jag kände hur han bar upp mig, det var en så jävla härlig känsla, han har aldrig någonsin gjort så, med mig iallafall. Och snacka om att jag blev glad, för jag kände det verkligen, åh obeskrivligt!

Sen har jag kollat på vampire diaries, 4 avsnitt idag. Jag förstår verkligen inte hur jag har kunnat leva utan det? Skulle seriöst döda för att vara med, typ bara massa snyggingar där, hehe :) Tror jag ska kolla på ett till och sedan sova, buuusigt. Vi hörs, pussohej!