I don`t wanna lie, I`m feeling so blue So take me away, so take me with you

Kommentera

Från i söndags! :)


Suddig bild från idag. Jag gick med han i ca 20 minuter och han var så söt så jag ville ta en bild! :)
Förövrigt så mockade jag och allt detdär, sen spelade vi kort som vanligt, inte så mycket med det. Imorgon är det onsdag och då ska han vila, sen på torsdag ska jag rida och från torsdag till fredag ska jag, frida och fideli sova hos stina, och stina också då men, ja. Sen ska en tjej få prova rida dante på fredag, hon ska bara rida i 10 min eller något, det är typ mammas kusins dotter. :)

Nu ska jag ta en dusch och sedan ska jag kolla på en film, för ibland blir det aldrig av om filmen inte startar.. men jag ska göra det idag iallafall. Har nyss också mullat i mig lite kebab, känns inte bra. Jag har börjat äta med godis och sötsaker på senaste tiden, absolut inte inte inte inte inte bra!! :(:(:( Nu ska jag börja äta morötter och frukt, vi får se hur länge jag nöjer mig med det..:(

Puss! / Malin