hello, i'm dead, how are you?

Kommentera
skjut mig.

Ridpasset gick så jääääääävla dåligt..

Vi satt och snackade om vart A,C och alla andra bokstäver var, och då snackar vi om tävling och blablabla, stina kunde typ dressyrbokstäverna också, och sa att man behövde veta dom om man skulle tävla i dressyr, och vi ba "Men vi ska bara tävla i hoppning" Och stina sa då att man måste träna dressyr också, och frida sa "men vi red ju dressyr idag?" och jag "inte jag, jag vettefan vad jag höll på med.."

Dante lyssnade inte alls och ingenting funkar, han galopperade konstigt men var inte varm någonstans, jag tror att han tycker att det är tråkigt att rida på ridbanan och vill bara rida ut, eftersom han inte har ridit ut sådär jättejätte mycket innan, men jag tänker fortfarande rida på banan och det ska gå som jag vill att det ska gå. Men jag var på dåligt humör också så jag blev bara ännu argare när han inte ville..inte bra kombination.

Sen smörjde vi lite saker osv, sen dog jag, sen dog jag lite till och så dog jag ännu mer.

Sen har jag bara suttit vid datan och ska ta en macka eller något och sedan ska jag faktist sova, :).