everything will be good in the end. If its not good its not the end

Kommentera
hehehehehhej. JaG äR tYp DöD eLlEr NåGoT. Skäms ihjäl? Kan man säga så? Stallet alltså, hur fan kan det vara så roligt i ett stall? Fast det är nog med tanke på hur vi tre blir när vi är trötta, vi är iallafall påverkade av dendär söndagen som allting spårade ur, nu KAN vi inte släppa det, blir typ asgarv direkt.

Täckerna satt aaaasbra, som en smäck! Det var storlek 125 och dom satt verkligen jättebra, han passade jättebra i båda. Han är typ en häst som passar i alla färger, hihi. Idag skrittade jag och travade lite, hade det nya schabraket och jag bara såååå älskar det!

Nu ska jag duscha av mig och sedan blöta ner en handuk i varmt vatten för jag typ börjar få en vagel :( mylifeisover. Den andra isåfall på inte alls länge?!

Vi hörs! Förlåt att det aldrig är några bilder, men har tyvärr inga.