When we stand together

2 kommentarer
Godmorgon! förlåt för att jag inte la upp bilderna igår, men jag hittade direktsändning från göteborg horse show och det var både dressyr och hoppning och jag kunde liksom inte släppa det. Sen gick jag och la mig.

Idag vaknade jag halv nio, och jag åt frukost och lite så. Jag har hårinpackning i håret och har haft i över en timme så det har torkat, men jag ska gå och sköja ur det när jag är klar med detta.

Jag har ingen vidare blogglust för tillfället, men det kan ju iofs bero på att jag kollar på massa hästbloggar och ser vad alla har köpt för fint i göteborg. VILL VERKLIGEN DIT! Men det är ju typ över så jag får vänta tills nästa år..för då SKA jag ju dit ;) hoohoh

Jag åker ut till stallet vid halv ett idag igen, sen kommer jag väl hem ikväll någongång. Sen har vi bestämt att i sommar ska vi sova i stallet i tre hela veckor. Vi ska köpa massa engångsgrillar, korv, mat överhuvudtaget. Sen ska vi göra rent duschen så vi kan duscha där, så schampo och balsam måste vi ju köpa, glass,godis,samt,läsk, ja ALLT! Ska bli så himla mysigt för det finns ett ställe vi kan bada med hästarna också. Fattar ni att jag längtar eller?

Ni får bildlöst för har ju somsagt inga bilder, hörs!
 
1 ♥ majjuie.blogg.se:

skriven

svar: okej! :)

va göru då?

2 Tilda - Smilinggirls!:

skriven

hej! vinnaren av dagens blogg är nu utsedd, gå in och kolla om det blev du eller spana in bloggen som blev vinnaren! här har ni en direktlänk: http://smilinggirls.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-262-ny-omgang.html#comment /Smilinggirls