känslan är allt

Kommentera
Jag vill berätta för hela världen, eller ja, dom som läser min blogg..Att jag är väldigt deprimerad just nu. Folk lägger ut massa bilder från gbg horseshow på ALLA JÄVLA SAKER, såsom träns, schabrak, täcken och massa sånt. Medans jag ligger hemma i min säng och deppar ihop över att jag inte är där. Nu när jag behöver det som mest, är jag inte där. Skulle seriöst DÖDA för att få vara där just nu. Jag vill verkligenverkligenverkligen.
Jag har varit där två gånger, ena gången köpte jag typ ett schabrak och en grimma som var för liten, andra gången köpte jag inte ett skit. Och nu skulle jag köpa typ varenda liten sak.
Men nästa år, DÅ JÄVLAR!! Jag ska boka biljetter så fort dom släpps, jag svär. 
Jag blir faktist ledsen:(:( Det är så sjuukt kul att vara där och ba..asså nej. Nu ska jag deppa ihop lite mer. Hörs när jag är på bra humör.