For now and for always you'll be the one I love

2 kommentarer
Komsi komsi, sommar.

Hej! Har varit i stallet och haft det hur skog som helst, som vanligt! Frida är sjuk så Felicia var med i stallet och red Berra, (Krya på dig Frida!) så jag, Stina och Felicia red ut eftersom det är rena isgatan ÖVERALLT. Men där vi tänkte rida stog det en stor traktor så det blev inte som vi tänkte. Vi gick lite överallt, in i skogen så dom fick träna lite sånt också. Sen gick vi ut på en äng och galopperade, sen red vi lite på ängen vid travbanan. Jag försökte med galoppen lite men det var ju inte ett sådant ridpass så provade bara lite.

Imorgon har jag och mamma utsläppet igen p.ga en sak som har hänt. Sen ska vi nog åka till katrineholm, wiiihooo! För tillfället sitter jag med ricinolja i håret och gissa vad jag ska göra? Inte så svårt att gissa, kolla bb.. hahaha nörd här. Nejdå, men kul efter som Hannah är med och snyggingen Marcel! mumma

Vi hörs!
 
1 Linn:

skriven

OJ så snygga! ;D

2 Malin:

skriven

sv: Hihi :) Tungan är ju som smöret på mackan!