Du hade inte fastnat än inte fattat än vilken kärlek som fanns att bara hämta hem

2 kommentarer
ph; Jag och Fideli i somras + Sammie.

Tjenare! Jag hade med mig kameran och jag och Frida tog några bilder i hagen. Men ni får dom senare idag för jag har inte laddat in dom än. Stina var i örebro idag men kom hem sen så vi väntade med att rida så vi kunde rida tillsammans. Vi red någon väg som dom hade ridit för någon dag sen, vi skrittade och travade en liiiten bit. För vi värmde upp eller vad man ska säga. Sen gick vi ut på ängen som är på andra sidan vägen, och red där. Det gick bra och det är mycket lättare att rida så än att trängas på vår lilla ridbana. Sen hade även min lilla prins ett sår under ögat, men jag tog på lite helosan så det är nog lungt. Det var inte så stort heller.

Jag har precis ätit lite grillat, och jag ska ta och se på film och äta jordgubbar, hohohoho avunsjuka? Hörs!
 
1 Ida - En same med LKG:

skriven

Nu är vinnarna av Bloggtips uppe! Kika in och se om det var du! :)

http://idahtt.blogg.se/2012/february/utkast-feb-25-2012.html

2 ♥ majjuie.blogg.se:

skriven

svar: jo det är bra, själv då? :)