asgrymt

3 kommentarer

helluu! Har haft det jättemysigt ihelgen oså, alltid lika kul! :)

Vi har gjort allt och ingenting tror jag, spelat spel, spelat kort, kollat på melodifestivalen och bara pratat, och så har vi tryckt i oss en massa sötsaker, såsom frasgodisar, godis, popcorn osv. Fast just det vill vi inte minnas. Ska nog fixa så att ni får bilder imorgon. :)

Idag har jag varit i örebro och shoppat lite, känns skönt att ha lite nytt iallafall.

Har nyss pluggat lite biologi och sen fick jag en såndär "näradödenupplevelse" när min dator började knäppa och bara la av. Så nu SKA jag ha en hårddisk och lägga över alla bilder på, för dom betyder så mycket. Alla bilder.

Nu ska jag ta och sova så att jag kommer upp imorgon, för sov inte så mycket inatt för jag hostade hela natten, don't ask me why eftersom jag inte har hostat innan, men så äre iallafall. Är inte sådär jätteförkyld just nu, men lite. Inatt kände jag av det så jävla väl, usch.

Vi hörs, puss och kram! :)
 
1 Emma:

skriven

Snygg blogg! =)



Kika gärna in min bloppis jag har, är inne på del 2 nu. Innehåller för det mesta hårförlägningar, toppar, koftor och leggins till låga priser. Ta ett titt vetja! Länken kommer här http://emmiitaah.blogg.se/2012/february/bloppis-del-2.html#comment



Hoppas du får en skön start på veckan! =)

2 annie:

skriven

Tjenare!



Vill du bli Dagens blogg? Anmäl dig isåfall här: http://aldrigannie.blogg.se/2012/february/dagens-blogg.html#comment

3 F a n n y:

skriven

för fin!