You know what's beautiful? Read the first word again and you have the answer.

Kommentera
Red i ridhuset idag. Trots planerad ridning ute på banan. Men när jag skulle rida som började det ösregna så tog ridhuset istället. Red fram honom lite och han kändes typ stel. Eller alltså inte stel men jag har inte ridit igenom honom på länge känns det som, kan inte förklara riktigt. Så det gav jag upp ganska fort.
 
Det stog hinder i ridhuset så jag betämde mig för att hoppa lite. Hoppade lite igår när vi red gymkana också men det var inte så mycket och det var ännu mindre idag. Hoppade bara två små räcken några gånger och tränade på att jag skulle vara SÄKER på mig och min häst. För efter hopplägret jag var på har jag blivit rädd.. Han stannade på en oxer så jag flög av osen rev han hela hindret också. Och efter det är jag JÄTTE osäker på hinder, speciellt oxrar. Så precis innan hindrerna slappnar jag av och förbereder mig på att han ska stanna, så han blir ju jätteförvirrad och får jättekonstiga hopp. Men idag så hade jag stadig hand och höll om med benen. Gick ASMEGABRAA. Visst några hopp blev lite tokiga, men ALLT var mitt fel. Han var så fin så :) 
 
 
Kan ta och visa er en film sen från när jag och Linn hopptränade, så ska ni få se hur jag liksom slappnar av när jag kommer mot hindrerna och är osäker. Får låna mammas dator och fixa då :)