yesterday

24 kommentarer
Godmorgon! Vart ingen mer update igår, när jag kom hem från stallet så åt jag och duschade. Sen gick jag och Fideli över till Alexander och spenderande kvällen där med Emil också. Kollade skräckfilm och lite så. Sen sov Fideli här. :)
 
Har inte hunnit göra så mycket än, ska ladda in lite bilder från igår (från ridpasset) som kommer senare. Sen ska jag och Fideli hitta på något skojjigt. Vi hörs! :) 
 
1 Carro - http://four.blogg.se/:

skriven

superfin bild :D

2 felicia:

skriven

Åh vad mysig blogg! Älskar bilden på dig på hästen i menyn! ÅH.

3 Daniela - Tävlingsryttare:

skriven

Hej!
Allt bra?

Kika gärna in på min blogg om du får tid över, du kommer inte att ångra dig :)

4 sofi:

skriven

tack detsamma!

5 Johanna♥:

skriven

Fin blogg du har! hoppas du får en bra dag! :)

6 johanna:

skriven

haha ja:') sjuk på ett bra sett :L

7 Carro - http://four.blogg.se/:

skriven

sv: vsg :)
vilken kamera och vilket objektiv använde du? ^^

8 Isabelle och Erika:

skriven

Fin blogg:)

9 ♫♪ Sandra T:

skriven

fin bild :)

10 Cajsa Lindahl:

skriven

är tillbaka på bloggen nu! hoppas att allt är bra med dig!

11 Nathalie Nyrén:

skriven

Min dag har varit bra tack! Din då? :D

12 Marina:

skriven

Hej, skulle vara kul om du ville kika in på min blogg kanske lämna en kommentar spår efter dig. Bara om du vill. Tror inte att du kommer ångra dig.

http://www.meagaiin.bloggplatsen.se

13 teamgrys:

skriven

Hej jätte FIN blogg! :)

Kika gärna in på våran! :D

14 L O V I S A ♥:

skriven

sv; haha! :)
aha okej, kul? :D
idag har jag badat lite självdå? :)

15 Fanny :):

skriven

Sv: Skönt att höra, med mig är det toppen :)

16 MOAH ♥:

skriven

Dagens blogg på min blogg just nu! Kommentera VILKEN BLOGG SOM HELST! Din favoritblogg, din egna blogg, en blogg som är liten och som förtjänar lite fler läsare.... Men du ska även skriva varför just DEN bloggen ska få visas + länkas på min blogg :D Rubriken är ''Dagens blogg'' på nattstad.se/moahs
Kram!

17 Eriica:

skriven

Jätte fin bild! :)

18 Kajsa:

skriven

Hej va gärna med i min veckans grymmaste blogg.

19 Traderare:

skriven

Hej fina! kika in min blogg om du vill vinna ettpar vita flatforms skor, fynda det senaste modet inom bloggvärlden eller bara inspireras. Välkommen in och ha det underbart! Kram

20 Anonym:

skriven

Hej! har du tips på någon sida med bra billigt smink så får du jättegärna lämna en kommentar hos mig, det är så att allt mitt smink har blivit snott så jag behöver massa nytt! :)

21 johanna :

skriven

sv; vad bra :)
några planer för imorgon ?

22 Fröken Josefine:

skriven

Det hade jag :)

Vad ska du hitta på i helgen då?

23 johanna:

skriven

tack så jätte mycket söte:D
haha ja:D undra om dom som är med i videon vet om att dom är med.. 8-) vissa av dom ser ju bara för roliga ut:D haha

24 kaffehörnan:

skriven

Vad mysigt de låter