Men så länge det finns ett hopp finns det en framtid

Kommentera
Hej! Kom hem från stallet för ett bra tag sedan men jag har diggat på musik osv. Har gjort rent lite borstar och min ryktlåda sen har jag smörjt min sadel, lite slarvigt. Sen när jag skulle hämta Dante i hagen så hade jag ett äpple som han skulle "gnaga" på, han skulle få ta en liten bit, men då biter hästfan mig i tummen! Men det var inte meningen men gjorde så jääävla ont :( Sen så ställer jag in han i "rummet" där man gör iordning hästarna. Går upp och spolar av mitt finger, sen går jag ner och upp dit igen, då har han kissat i detdär rummet! Han brukar göra det och gdkssfjjskaa hate it. Så totalt sedan bajsade han 4 gånger och kissade 1 gång. Tror min häst får för mycket mat eller något? Haha.
 
Vi får se om jag vaknar imorgon (ömmar i min tummee :()
 
Sen red jag och förväntade mig ett skitdåligt pass men han ville nog gottgöra mig (say so) och var asfin! Red dock inte alls länge, men ville inte att han skulle stå dagen innan.
 
Dante brukar skuta ut ytterbogen i galoppen, och då blir det att jag får mina händer typ långt åt skogen, nejmen dom ligger helt snett. Och idag tränade jag på att hålla händerna där jag ska hålla dom och då går de waaay much better! Han behöver ett stöd och såfort han får det så blir det bra. Han blir ruskigt fin ibland! Nej nu blev detta väldigt långt, ska ta och käka något sen kolla VD. Puss