Köptes 22 augusti 2012

En kommentar
Det var detta jag köpte när jag var i örebro med mamma! 
 
Senapsgula tröjan, gina tricot, 199:-
Långärmad piké, gant, 999:-
Linne med döskalle, bikbok, 199:-
Långärmad tröja med flagga, gant, 599:-
Halsnågonting, gina tricot, 99:- eller nåt, kommer inte ihåg :) 
Balsam & hårinpackning också, kommer inte ihåg vad de kosta..
 
SJUKLIGT nöjd kan jag då säga!
 

Nu packar jag väskan och drar sedan ner till Stina för att spendera kvällen och natten där med Stina & Frida, kan hända att vi drar ner till stan en stund också, men framförallt ska vi kolla film och just talk.. Har saknat det. Kommer ha en grym kväll anyway, hoppas ni också får det! :)
 
1 Sandra Mangnusson Eurenius:

skriven

Hej! Jätte roligt .att du kollat .in min blogg och kommenterat min blogg! .Skulle vara skoj om du .skulle vela göra länk byte??