Just to stay right next to you

8 kommentarer
Hejsan! Idag mockade jag även åt Jacob för hans box och höpåsar var inte gjorda. Så jag gjorde det, sen mös jag jättemycket med min ponny ♥ älskarälskar honom. Meen jag hann inte massera och det, jag borstade bara av honom. Han smörja min sadel jättesnabbt också! Men min ponny dör inte, han fick äpple istället höh :D 
 
Nu ska jag duscha sen ska jag fixa mina naglar. Puss
 

Nu i veckan kommer jag nog inte blogga så mycket, får se när jag har tid. För jag har jättemycket att plugga och sen ska jag göra tidsinställda, why? :O Det får ni veta senare! Men jag bloggar självklart om jag får tid över. Men jag ska ta hand om min häst osen plugga somsagt. Och det är faktist ganska skönt att vara bloggledig. Men vi får se! :) 
 
1 Elvira:

skriven

Fin blogg!:D

2 Philippa -Teamponys:

skriven

Fin design.
Allt bra? kram!

3 Sara & Cornelia:

skriven

Bloglovin' byte? :D
Kram!

4 ida:

skriven

Hej! Fin blogg :) Bloglovinbyte? ;)
Besök gärna min blogg :D

5 Emme:

skriven

Superfin blogg!:D

6 VickanR:

skriven

hoppas du haft en bra dag! kolla gärna min blogg :)

7 Daniela:

skriven

Hej!
Allt bra?

Kika gärna in på min blogg om du får tid över, du kommer inte att ångra dig! :)

8 Tova - Ponnysmurfarnas ♥:

skriven

Just nu pågår en tävling på vår blogg om ett egendesignat iPhone skal från Iphonebutiken.se. Du får själv välja om du vill ha något särskilt mönster du gillar eller kanske en bild som betyder något för dig - det är helt upp till dig!

 För att vara med i tävlingen är det endast tre enkla steg som ska följas och varför inte ta några minuter till att anmäla sig och ha chans att vinna detta? Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/august/vinn-ett-egendesignat-iphone-skal.html#comment -

Kram! //Ponnysmurfarna - Tova & Lina