I ain't, I ain't coming back, i've already been there, done that

En kommentar
Hemma från stallet, dock var det ett tag sedan. 
 
Hoppningen gick väl helt okej, han vägrade bara någon gång men jag tar inte det som dåligt, det är klart att det inte är bra men jag blir inte påverkad och ba "FAN VA DÅLIGT DET GICK IDAG!!" Utan det känns som det hör till, skitskumt.
 
Men däremot var jag väldigt nära på att få smaka på backen. Jag kom mot en kombination, kändes jättebra men han stannade och jag satt på halsen, haha! 
 
Men förövrigt tycker jag att det gick riktigt bra! Linn filmade och jag tycker att det är så nyttigt att se på filmer. Vad och HUR man ska göra det annorlunda, vad man ska tänka på nästa gång. 
 
Det jag ska tänka på är att inte liksom böja hela kroppen över hindret, och innan så ska jag ta bak axlarna och luta mig lite mer bakåt, sitter liksom framåtlutad. Det var nog det, kommer inte på något mer som jag tyckte såg fel ut. 
 
 
 
1 Josefin Franzén:

skriven

sv. nu följer ajg dig också! tack så mycket!