Hiss/Diss

Kommentera
 
- Bloggar med mycket och fina bilder. För att jag ska intresseras för en blogg så vill jag att den ska ha mycket bilder, ridbilder är typ det roligaste. Mycket bilder ska det va, inte typ 1 bild från ridpasset. Jag gillar många! 
 
- Min ponny just nu, det känns bra. Allt med honom känns, PERFEKT.
 
- Mitt liv, jag är helnöjd med mitt liv just nu. Jag har inte allt, men jag tror att om jag skulle ha allt jag vill ha, så skulle jag fortfarande sträva efter mer. Jag försöker att vara nöjd med det jag har istället. 
 
 
- Att det inte är många dagar kvar tills skolan börjar, och helt ärligt nu, jag vet inte när den börjar.. hehe. 
 
- Sommaren 2012. Jag har inte gjort så mycket som jag ville göra denhär sommaren, men vädret är 60 % av anledningen till det.
 
- TJEJER som tror att dom äger hela världen och är snyggare än alla andra, såna tjejer ser jag ner på. Blää