hemsk och rolig dag

4 kommentarer
Hej! Är tvungen att skriva då denna dag är helt jävla sjuk. 
 
Föörst hittade jag tvåhundra i min väska, fatta hur glad jag blev hoho :D Sen så skämde Alexander ut mig så mycket så att jag fortfarande är död. Alltså själva grejen i sig var egentligen inte så farlig, men åh alltså kan inte förklara! Det fanns fel människor på fel plats vid fel tillfälle, även fast det han sa inte är sant, så var det bara så sjuuukt pinsamt och roligt! Hoppas bara att dom som var där förstog att det verkligen inte var så haha! Aja skrattade så mycket, can't explain.
 
Sen har jag ätit kladdkaka och bara inte gjort något. Nu ska jag äta något annat som inte är lika onyttigt. Sen ut till stallet! 
 
DONTHAVEANYPICSYEAH
 
1 Hästfolk:

skriven

Hej just nu pågår det en tävling på hastfolk från hv polo.

du har även chans att bli dagens blogg.

välkommen in

2 Johanna:

skriven

Underbar header :D <3

3 Jonna - Tanneryttarna:

skriven

Hejsan :) Fin blogg!

4 Anonym:

skriven

Kolla det senaste inlägget om Nellie B kränkande behandling.

http://elitsatsarna.blogg.se/2012/august/vem-ar-det-som-ar-krankande-egentligen.html#comment