Fredagkväll

6 kommentarer
Red inte idag. Åkte ut till stallet strax före sju och mockade och lite sådant. Sen hade jag kvällsfodringen. Pussade endast på min finafina vän. Hann liksom inte rida och skolan dödar mig, är så himla trött varje dag. Men skolan ska inte stoppa mig hahaha! 
 
Nejmen nu är det fredagskväll. Och as usual så ska jag inte göra något, ska ta och kolla på LOL igen eller vd. vi får se ;)
 
Imorgon ska jag upp vid 7 och åka ut till stallet och morgonfodra, har inte bestämt än om jag stannar där och fixar allt och rider och sen åker hem efter utsläppet oså, om jag orkar gör jag så. Ska ivilket fall rida imorgon, blir nog ett dressyrpass eller hoppning, vet inte riktigt. Jag och Linn hoppade några språng igår, men det var inte högt. I spöregnet, höhö. Men nej nu ska jag inte babbla vilket jag är ganska bra på. Haha ha en fin fredag kära vänner! 
 
 
1 Emme:

skriven

Underbar bild!

SV: Nja jag har faktiskt gått och blivit sjuk.. :/ Hoppas det är bättre med dig, och att du håller dig frisk från alla förkylningar..!:)

2 Marina - Ryttare:

skriven

http://meagaiin.bloggplatsen.se/2012/08/31/8552384-finns-falska-vanner-overallt-dp-inlagg/

3 Emme:

skriven

SV: Åh ja då håller vi tummarna för att du förblir frisk! Vart reser du?:)

4 Emme:

skriven

SV: Härligt!:D Cypern är jättevackert :)

5 Norea:

skriven

galet söt häst! dör lite

6 Cornelia:

skriven

Sv;Nu följer vi dig! :D
Kram!