fin dag

32 kommentarer
© Me. 
 
Goderkväll! Har inte kunnat blogga för min dator har virus I think. Den är sjuukligt seg å massa iaf. Hate it.
 
Dagens ridpass gick såååå bra! Började med att skritta en sväng. Sen gick jag in på banan och red lite serpentinbågar och lite skänkelvikningar osv. Sen försökte jag även att få honom att lyssna mer på min skänkel, så jag gjorde lite övergångar och avsaktingar. Så att han skulle lyssna helt enkelt! Dante är en seg häst. 
 
Sen i traven så red jag lite på volter och lite skänkelvikningar och så, sen i galoppen så körde jag först två varv med "långa" tyglar så han fick sträcka lite på sig först. Sen körde jag bara lite, man känner verkligen när han lyfter upp sig själv, han blir så fin :) Sen gjorde jag även lite galoppombyten vilket han klarade galant! 
 
Sen red jag på lite i trav och lite så, sen gick jag in i ridhuset och tog först några steg över 40 cm hinder, eller lägre tror jag det var. Vet inte riktigt. Sen tog jag 3 skutt i varje varv på ett hinder som var 75 cm. Gick jättebra! 
 
Sen efter passet stog jag och lärde han puss, så nu kan han det också! Världens finaste häst ♥
 
Så ja, idag fick han en stor guldstjärnestämpel av mig, idag var bra. 
 
Sen när jag kom hem gick jag ut med hunden och sen åt jag kräftor, nu, VD. Godnatt! 
 
Ja nu blev detta väldigt långt men hoppas ni orkade läsa! 
 
1 L O V I S A ♥:

skriven

sv; ååå vill också käka kräftor nu.. Planer för imorgon? :)

kram! :)

2 sofia:

skriven

okejj härligt :D

3 elsa:D:

skriven

Jaa jag älskar han också!!:)
Fyfan va han är snygg!<3

4 ANGELICA.BLOGG.SE ♥ :

skriven

Jättekul att du är med i veckans blogg, utser en vinnare på söndag, då även en ny omgång kommer upp. Hoppas du får en trevlig kväll!

5 Anna med A:

skriven

okej! turkiet är bäst:)

6 Isabellasphotographing:

skriven

sv:tack så mycket!
detsamma :)
kram

7 SABINA:

skriven

Jättefin blogg! :)

8 LINN:

skriven

härligt :D jorå, det är bra!

9 wilma♥:

skriven

sv: låter kul!
ska till stan och träffa pokvännen:)

10 Isabellasphotographing:

skriven

sv: ska till travet och rida in en häst, själv då? :)
kram

11 LINN:

skriven

kanske ska ut och äta och dricka lite vin med några vänner imorn kväll :) annars har jag inget bestämt! själv då? =D

12 Isabellasphotographing:

skriven

sv: jarå :) okej :)
kram

13 The Hsk:

skriven

Så herlig! :-)

14 linnéa - en fotoblogg:

skriven

SV: Tack så otroligt mycket! Detsamma! :)

15 Ebba M:

skriven

SV: Tack så mycket!

16 Anna med A:

skriven

cypern är undebart med turkiet är bättre:)

17 Carro - http://four.blogg.se/:

skriven

sv: okej, jadå :)
Önskar dig en toppen onsdag! :D
Kram

18 #Liridona:

skriven

Svar: Tack så mycket! :)

19 traderareshop:

skriven

Hej fina! kika in min blogg om du vill vinna ettpar vita flatforms skor, fynda det senaste modet inom bloggvärlden eller bara inspireras. Välkommen in och ha det underbart! Kram

20 VickanR:

skriven

hoppas du haft en bra dag! kolla gärna min blogg :)

21 Olivia - drömmen mot att bli fotograf:

skriven

Så fin bild :D

sv: hihi,aw tack :D
kramis❤

22 SABINA:

skriven

Sv: Tack! Har du bloglovin, isåfall vill du göra ett byte? :)

23 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv: verkligen! :)
sjukt goda!

vadå menar du det vita som jag har mellan alla kommentarer eller hur då?

24 Anna med A:

skriven

Haha ja :D

25 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv: vad bra :)

26 felicia:

skriven

hejsan! jag har en pågående fototävling i min blogg där man kan vinna bl a saker som kamerafilter, motljusskydd, reflexskärmar, fjärrutläsare och mycket annat! temat är rörelse och tävlingen avslutas på måndag (20/8) kl. 11.00. det skulle vara jätteroligt om du var med, direktlänk till tävlingen har du här: http://feliciaknutsson.webblogg.se/2012/august/fototavling-tema-sommar.html
ha en fortsatt bra dag!:)

27 Carro - http://four.blogg.se/:

skriven

sv: tack! :)
allt bra?

28 Veronica:

skriven

Snygg blogg! Kika gärna in på min när du har tid, kram :)

29 Fanny :):

skriven

Sv: Tack ^^ Allt bra med dig? :)

30 johanna :

skriven

sv; min tisdag va helt underbar :D jag va nog gladare än gladast igår !!!
hur va din tisdag ? :)

31 Filippa :

skriven

Hey, sjukt fin blogg ju!
Kolla gärna min :)
Ha det bäst tjejen, kram! <3

32 withemilia:

skriven

Härlig bild :)