Don't tell me what to do, because I do whatever I want, whenever I want.

En kommentar
Tjenare! Drar ett snabbt inlägg nu innan jag hoppar in i duschen. Var så äckligt trött så bestämde mig för att rida barbacka. Så kom jag på idén, gymkana! Så jag och Linn hade gymkana, 2 pers. Hon vann för det mesta men aja.. älskar min ponny endå ♥ Hade så jäkla kul och skrattade i princip hela tiden. Göötttt!! 
 
Sen pussade jag på min ponny och efter ridpasset fick han lite liniment på benen. 
 
Nu ska jag ta och duscha sen packa och lägga iordning för skoldag nummer 2 i klass 8. Det var väl det, ska gå och lägga mig såfort jag är klar med det jag ska göra, dööötrött haha! Typ 6 timmars sömn för mig inatt, not enough. 
 
Ni får ha en fin kväll!
 
Måste dra ut och fota imorn kväll eller så, har endå inte något inplanerat. 
 
1 Mimmi Eriksson As Milae:

skriven

snygg header!