out in the sun

En kommentar
Försöker övertala mig själv om att sluta äta choklad i sängen för varje gång jag gör det slutar det med att det är smält choklad i stora delar av sängen
 
Jag bor i princip i min säng these days och at the moment känner jag mig groteskt ful men väldigt onödigt att gå och duscha när man inte har varit ute i stallet än. Men jag har i princip övervägt att jag faktist tänker gå och duscha. Kan duscha igen sen, det spelar ingen roll.
 
Det är vääldigt fint väder ute och jag sitter inne vid min dator och äter choklad. Känns inte helt okej alltså, ska först ta och stiga upp ur sängen och gå och duscha, sen fixa mig, sen ut i solen med hunden och kameran för att njuta av det sista av denna sommaren. Det får bli min sysselsättning några timmar framöver! 
 
 
1 K A J J A:

skriven

Sv. Haha, de är sjukt kul att se hur olika alla tycker. Beror nog på vilken stil man själv har. Själv tycker jag dom är rätt coola men skulle inte vilja ha såna själv + att jag redan är lång ;)

Nu startades en ny omgång av veckans blogg så va gärna med om du vill. Ber om ursäkt om du inte gillar reklam :)