And keep talking that mess, that's fine but could you walk and talk at the same time?

5 kommentarer
Godmorgon! Idag kommer jag behöva all tid jag kan få, jag ska nämligen duscha min häst osen ska jag tvätta massa schabrak och smörja och lite så. För imorgon ska jag iväg på en pay&jump igen! 70 & 80 denna gången med. 
 
Men grejen är den att jag inte vet vad jag ska ha för schabrak. Men vi får se :) 
 
And the tears come streaming down your face when you lose something you can't replace when you love someone but it goes to waste, could it be worse?
 
1 Emilia:

skriven

Lycka till! :)

2 Toril:

skriven

Jäklar Malin vad myket kommentarer du har fått dom senaste inläggen, huur? :O

Btw, Lycka till! :)

3 Olivia - drömmen mot att bli fotograf:

skriven

mysbild :D
kramis♥

4 Sarah:

skriven

Fin bild! :D

5 Becka [fotoblogg]:

skriven

Så fin bild. Älskar den låten också :D
sv: Så lite så :)
Vad tycker du om mina bilder? :D