a boat

6 kommentarer
Tjenare bloggen! Haft en chill-stress dag idag. Eller nej? Vet faktist inte. Men något jag vet är att jag och Linn red ut idag, barbacka. Men då vare några jävlar som gjorde asfalt mitt i allt? Så vi red runt lite, in i en tät jävla skog, har skärsår på hela armarna! Sen efter typ 300 timmar kunde vi rida förbi. Sen red vi i skogen, där vi brukar rida. Höll på att ramla av ett x antal gånger! 
 
Sen var Linn gullig och mockade och gjorde höpåsar åt mig, jag cyklade till stallet ska ni veta! Men det gick bättre denna gång än förra :) 
 
Bilderna på mig och Dante som Fideli tog kommer någon annan dag, skulle ladda in bilderna i datorn men då var sladden typ sönder så hon skulle skicka dom istället. 
 
Sen har jag duschat för ett tag sedan, nu ska jag äta något och kolla på Vampire Diaries, sov gott! 
 
1 johanna:

skriven

haha ja speciellt killarna:D

2 johanna :

skriven

sv; okej det låter som en rolig dag :)
jag ska nog plugga så mycket som möjligt sen ska jag iväg på handbolls träning sen vet jag faktiskt inte vad jag kommer hitta på :)

3 A M A N D A - Chasing down my dreams! :

skriven

Vampire Diaries<3

4 Carro - http://four.blogg.se/:

skriven

sv: aha, okej :)
Ha en awesome fredag! :D
Kram

5 Victoria , Hanna & Caroline ♥:

skriven

Super fin blogg du har!! :) de skulle vara jätte snällt om du kika in på vår :)
Kram <3

6 johanna :

skriven

sv; yes yes de kommer det säkert också :)
kram