Ormfejd

Kommentera
Hej! Idag så red vi ut, vi red skogsvägar igen och tog även några skutt över en gran och någon annan pinne, skit skoj! Sen när vi hade ridit så släppte vi in hästarna i hagen brevid våran, där hade det vuxit gräs så dom börja äta direkt, sen så busade dom också, dom uppskattade det verkligen! Sen så mocka vi oså, sen skriker Frida "en larv!!!!!" Och jag springer in och kollar.."nej det är ju en smutsig mask" Och Stina "det är ju en ormbebis!" Och såklart var det en ormbebis. Vi försökte döda den men lyckades inte speciellt bra, jag sågade lite, heheh :D Eller jag rörde den sen vart jag rädd :( Men Stina dödade den sen.

Och Dante hade även dragit sönder grimskaftet som han höpåse/hönät hänger på, jag undrar verkligen vad han gör på natten.

Nu ska jag först gå på toa, sen ska jag kolla på Alcatraz samtidigt som jag ska plugga. Puss!