massor

En kommentar
Mitt liv känns allmänt tråkigt nu.. skola, rida, plugga, sova, skola, rida, plugga, sova, skola, rida, plugga, sova osv.
Händer ingenting. Fast är endå lika glad som vanligt! Är också väldigt trött hela tiden och jag är sugen på att förändra mitt liv, inte göra samma sak hela jävla tiden. Men vi får la se, hinner inte med annat än att vara i skolan, rida, plugga och sova. Sjukt trist men så är det.

Jag hatar mitt hår mer än någonsin, slitet och lockigt. Inte bra. Måste sluta platta. Men vad ska jag då göra? Jag kan inte komma med håret som en liten clown, det går bara inte. Eller SÅ lockigt är det ju inte, men det är inte som jag vill att det ska vara.

Blogglusten varierar, just nu har jag ingen blogglust alls, i helgen hade jag jättemycke blogglust, men nu är det borta.

Jag har suttit och pluggat på massa glosor till mitt tyskaprov imorgon, jag kan dom inte men jag ORKAR INTE sitta mer, blir slut i hela huvudet och känner att jag inte tar in något.

Jag har inte förlorat några vänner nu men förut, och jag blickar tillbaka och ställer mig frågan varför jag inte ens känns vid mina gamla kompisar? Eller jag menar det är inte ens ett hej, det känns förjävligt. Antar väl att livet goes on liksom, men ska man bara släppa kontakten med dom som var ens bästa kompisar? Även om det har varit så i över ett år, så känns det fel att mötas och se på varandra och inte känna varandra. Jag saknar dom, dom jag brukade vara med, mina bästa kompisar.
 
1 Linn:

skriven

Vet inte om du syftade på mig, men jag saknar dig Malin! Vi måste vara nån dag :)