hey boy i really wanna see if you can go downtown with a girl like me, cause you just my type, oh nananana

Kommentera
hahahha söta!

Idag skulle jag ju köra intervaller men det blev inte riktigt så.. Jag och Frida gick ut på ängen och så red vi fram men jag red liksom inte, eller vad man ska säga. Jag bara satt på. Sen galopperade vi typ tävlade med varandra över ängen, dom var så jääävla starka och snabba, helt sjukt! Måste verkligen träna på att han ska stanna när jag säger till, men det brukar gå men ibland blir han för tävlingsinriktad. Sen skulle jag rida på en volt och han var så jävla pigg och glad, fast det var inte jag hahaha, vart så sur på honom. Så jag var tvungen att gå till banan och rida där i stället, det var helt OMÖJLIGT att rida på ängen, seriöst.

På banan red jag igenom honom, det gick sådär. I slutet gick det bättre men han kan bättre än så också! Det är så sjukt jobbigt just nu för allt jag har byggt upp under 3 månader är helt borta, det är så sjukt jävla jobbigt när det inte funkar, blir så ledsen :( Men jag ska försöka rida igenom honom nu under påsklovet sen ska jag prova rida för tränare, behöver verkligen det.
Nu ska jag gå på toa om ni vill veta, sen ska jag gosa ner mig under täcket och kolla på en film, vi hörs!