.

Kommentera
En kniv emot strupen ett slag under bältet, och detta är slutet för jag orkar inte längre. Ge mig din hand snälla ge mig din hjälp, för jag har inte kraft kan inte klara mig själv. Jag har tänkt, jag har funderat, jag har letat, efter svaret som gömdes sen livet blev delat. Jag är svag, jag är ledsen jag känner mig ensam. Jag vet att jag är älskad men jag kan inte känna. Har förstört din tillit, kan inte lita på mig själv. Försätts i situationer som skadar mig själv. Känns som jag svävar över jorden som en fågel men landar på marken och stannar vid tåget. Jag vill va en ängel, någon som ni ser, en vacker person som finns där ni ber. Jag har tänkt på livet nu ur ett annat perspektiv försökt att vända problemen och se det positivt. Men jag önskar jag dör när livet blir skört och jag somnar i snö och behöver ett stöd. Men klandrar mig själv och jag hatar mig själv. Att jag inte kan leva, jag måste ha hjälp. En kniv emot strupen ett slag under bältet, och detta är slutet för jag orkar inte längre. Ge mig din hand snälla ge mig din hjälp, för jag har inte kraft kan inte klara mig själv. Solen lyser men man kan inte känna värmen, gråter i tystnad helt ensam i sängen. Isolerad av smärta, kan inte prata längre, även fast jag vet, att där sitter hjälpen. Själsfrände, finns det nån som känner samma? För jag känner mig ensam, säg finns det någon annan? Någon här på jorden som kan ta mig upp. Ge mig ett liv, för mitt liv har redan dött. Trött på orden att allt kommer ordna sig, har gett det flera år och det är inte ens okej. Såren kanske läker men ärr är alltid kvar, har levt såhär länge vill ha livet tillbaks. Varför gör ni såhär? Vad har jag gjort mot er? Ni vill mig bara illa, men svara, varför de? Men måste stanna kvar för de få som älskar mig men jag har inte kraft, kan inte klara mig själv. En kniv emot strupen ett slag under bältet, och detta är slutet för jag orkar inte längre. Ge mig din hand snälla ge mig din hjälp, för jag har inte kraft kan inte klara mig själv.