Into the street.

Kommentera
Stallet är mitt hem. Dagen var faktist helt okej, vi kom till stallet och vi gjorde höpåsar sen så hade vi utsläppet. Vi mockade oså sen så hade vi inget och göra så vi gick och tog kort på våra fyrbenta vänner. Sen åt vi mat och efter det så hade vi lunchen sen så dampade vi loss lite sådär lagom och lekte småungar (mindre än vad vi är då) typ sexåringar eller något, hade för liten väst, stor hjälm osv. Vi lekte att vi red också. Mogna tjejer? Vi filmade ju det oså.. Sen red vi ut på våra småpluttar vi red mot skjutbanan och gick liksom i skogen och över lite stenar och så, vi tränade dom lite typ. Dom vart lite svettiga, eller Dante blev inte så jätte svettig. Sen så galopperade vi innan vi gick allt detdär, upp för en backe och när vi hade gått så galopperade vi på en raksträcka. Det vart inte mer än så.

Gårdagen: Jag kom på att jag glömde berätta om igår.. Vi gjorde bara det vanliga och mockade osv sen red vi ut igår också. TREVLIGT. Vi gick på upptäcksfärd eller hur jag nu ska säga.




Nu ska jag duscha oså sen vet jag inte vad jag ska göra. Puss.


Bilder kommer.