Varför ska man våga tro, något mer? När allt man får tillbaks är falskheten och svek, ibland så kan man tro att nåt är bra, men så minns man hur det gått dom andra gångerna.

Kommentera

RIGHT NOW..
Har precis övat inför fysikprovet som jag har imorgon och är helt seg i huvudet nu, lovar att om någon skulle fråga mig om jag ville ha en miljon kronor skulle jag säkert svara nej, så borta är jag. Ska ta och borsta tänderna sen mysa ner mig sängen och slå på tvn, eller så slocknar jag direkt. Imorgon är det tisdag och ingenting speciellt händer tror jag? Händer aldrig något i mitt liv, hehe. Sen nästa vecka äre höstlov, kommer bli hur skönt somhelst men känns som om jag är upptagen hela veckan. På tisdagen fyller Fideli år, sen på torsdagen fyller jag år, sen ska kanske jag, Fideli och Marika in till örebro, Ane kunde inte följa med eftersom hon skulle till Norge. Sen blir det kanske att vi sover hos någon efter oså. Nej nu ska jag inte babbla på om höstlovet. Vi hörs!