Vad hände med oss? Vart tog vi vägen? Att leva utan er är som att inte mer se färger, ni lyste upp min dag, vart jag än var, min saknad är nånting som jag snart inte längre klarar av.

Kommentera
Hejsan! Har varit i örebro och fick med mig tre tröjor och två vanliga linnen. Nu ska jag bara köpa ett par vinterskor och en jacka! Plus vantar och mössa kanske, hehe. Kul å veta.. Ska rensa litegrann i min garderob nu igen, slänger bara in kläderna! Nejmen har fysikläxa tills imorgon men jag gör den på b-tiden för är helt slut nu, bokstavligt talat. Är sjukt trött på skolan nu när jag inte går dit med glädje. Vi får hoppas att jag somnar ikväll, igår så låg jag vaken tills 00:48. Känns rättså jobbigt för att vara jag. Kommer bli riktigt skönt med höstlov om två veckor, eller hur långt det nu är dit. Ska se om det finns någonting på tv om en stund, ska somna framför tvn, alltid skönt de.