lista, tråkigt kallas det

Kommentera
Hur många har du varit kär i? 2
Vad tycker du om kärlek? jag tycker inget bra.
När kramade du någon sist? idag i skolan
Saknar du någon speciell person? ohja
Har du svårt för att bli kär? nej
Är du singel? yes
När fick du senast en komplimang? ingen aning

HAR DU NÅGONSIN:


Varit medvetslös: nejnej
Hånglat med nån riktigt ful: haha nej..
Hånglat med fler än 50 pers: no
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej
Gjort något riktigt dumt? om jag har
Gjort något du verkligen ångrar? ja
Åkt ambulans? en gång när jag var liten
Åkt polisbil? nej
Gjort nåt olagligt? tror inte de
Fått din mamma att gråta? det har jag säkert
slagit ner någon? ja, men inte seriöst
Skämts över dina föräldrar? haha ja..
Sagt jag älskar dig och menat det? yes, säger det inte annars
Tar du droger? nejnej
Vilka kläder sover du i? trosor och en stor tröja
Vad hatar du verkligen? falska människor, lögnare osv
Är du ensam nu? det beror på
Vill du gifta dig? jag är gift
Vill du ha barn? ja de tror jag?

SENASTE PERSONEN SOM:


Sov i din säng? Fideli kanske?
Såg dig gråta? Linn och Fideli
Fick dig att gråta? dedu
Du delade en dricka med? haha ingen aning
Du gick på bio med? ingen aning
Skällde på dig? pappa
Sa någonting till dig och vad var det? pappa, gå ut med hunden


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? tror det
Kramat någon? ja
Pussat någon? nej
Köpt någonting?
 hahah ja..
Sjungit? ja

JAG HAR:


Digitalkamera?
 ja
Systemkamera? yesbox
Telefon på rummet?
 mobil?
Egen dator? ah
Könssjukdom? eh nej?
Bra kompisar? Dom bästa

VEM
Vem är i rummet med dig? ingen
Vem fick du senaste sms av? marika
Vem tänker du på nu? Marika
vem pratade du senast i telefon med? pappa
Vems hus var du senast i? mitt
Vem önskar du var med dig nu? deru
Vem är din favoritsläkting? alla är favoriter

VAR
Var är din mobiltelefon? brevid mig
Var handlar du mest? gina tricot, bikbok osv
Var fick du tag på tröjan du har på dig? mammas jobb
Var åkte du senast bil? va?

VAD
Vad åt du senast? en torkad frukt från flingpaketet
Vad drack du senast? smakade pk av Ane
Vad är det för färg på dina byxor? ful grön färg
Vad är den närmaste saken som är blå? ett ljus
Vad har du på fötterna? strumpor
Vad är din favorit färg? svart, vit kanske?
Vilken film såg du senast? såg lite av allt för min syster
Vad hör du just nu? Dålig musik som david spelar



HAR DU NÅGONSIN



Sovit i någon annans säng? ah
Hånglat på en bio? nejdu
Hånglat i skogen? haha nej
Tyckt att din kusin är het? nej
Sovit naken? HHAHHAHA nej, eller kanske när jag var bebis
Kört över hastighetengränsen?- ingen aning
Målat om ditt rum? nej
Dansat framför en spegel? hahah ja
Fått hicka? yes
Dumpat någon? ja
Stulit pengar från en kompis? nej?
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? nej
Varit i slagsmål? nejnej, jag är en duktig flicka :')
Smugit ur ditt hus? tror inte det
Haft känslor för någon som inte känt desamma? ja..
Hånglat med en främling? nej
Älskar eller saknar någon nu? för mycket, fast jag borde inte