Kan inte glömma dig, fastän att jag har försökt jag har försökt med det mesta som jag gör jag har försökt att inte bry mig om dig, ett skit men jag är inte känslokall, inte som andra det vet ni

Kommentera


Hallådär! Fotorundan misslyckades kan jag börja med att säga, blev nog inte en enda bra bild, usch. Ska ta och göra några mackor för åt inte mycket mat och mamma tvingar mig att äta mer.. Ska plugga lite på svenskan och SOn också, och imorgon måste jag göra engelskan som ska vara klar på onsdag, detta är hemskt på riktigt. Sen ska jag ta och läsa lite i boken "Vad min flickvän inte vet" Som är uppföljaren till "Vad mina vänner inte vet" Sen finns det även en till bok men den vet jag inte vad den heter, jag rekomenderar er att läsa dom iallafall. Vi hörs.


okej, bjuder som faaaaaaan, men serni bisepsen eller..? (oseriöst oså..)