hon ba va

Kommentera
Hejsan! Var bara tvungen att blogga eftersom att jag ska till stallet imorgon och är taggad till tusen! Eftersom jag inte fick rida innan så har jag saknat det, älskar verkligen min sport. Har också varit väldigt sugen på att blogga, men jag tror att det hjälpte att inte blogga, för allt känns skitbra. Idag har jag haft ricinolja i håret, städat lite i mitt rum, strykit på mina skor, haft hårinpacking och tränat lite på SOn, känner mig stolt oså. Sen var jag ganska aktiv på idrotten (säger vi) och har pratat med en kompis som jag har bråkat lite med eller vad man ska säga, hade även svenskaprov och det kändes som om jag inte fick alla fel iallafall, så dagen idag har varit den bästa på länge.

Har alldeles nyss ätit tacos och ska snart göra dipp och ta chips, men först ska jag se om det finns någon bra film att ladda ner. Vi hörs!


GE MIG SOMMAREN TILLBAKA!