-

Kommentera
Att förklara hur jag känner, är ganska svårt, för det finns mycket jag vill säga men vet inte om ni förstår, jag är rädd som fan för att bli lämnad själv igen, du lova aldrig svika och att du alltid skulle va min vän, men som vanligt så blev jag sviken kastad ut i drömmen där det skulle varit vi men, sen så såra du mig, genom att bara spela kall, varför ska man vara falsk mot någon som man sagt har varit ens allt? Så sitter man där, försöker torka sina tårar, man vill prata med sina vänner men det finns ingen som förstår att, det man känner sakta krossar inombords, man vill le, men det gör så himla ont. Hela världen känns så falsk, allting känns skit, allt som man strävat efter rasar bit för bit. Och kärlek? Varför ska man tro på sånt, för det slutar bara med att man blir sårad gång på gång. Varför ska man våga tro något mer? När allt man får tillbaks är falskheten och svek? Ibland så kan man tro att nåt är bra, men så minns man hur det gått dom andra gångerna.