You're always there, you're everywhere, but right now I wish you were here.

En kommentar

Hallådär! En heldag i stallet blev det idag, och jag har frysit i princip varenda sekund. Iskallt.. Dante har bytit box till den längst ner och det gjorde mig lite sur. Är så kallt och så där nere, och inte mycket strö var det i boxen heller. Men inte jag som bestämmer, inte min häst ännu. (: Jessica eller vad hon hette skulle ju komma med sin häst och stå på Danora så hon fick pluttis box..Sen när vi red så red vi barbacka och så sattes vattnet igång, då var man tvungen att rida ut också, i kölden å massa. Inte min turdag direkt, bara massa surigheter från min sida. Sen kom jag hem vid halv fem och tog en långt bad, sen har jag bara suttit framför datorn. Nu ska jag se om det finns någon bra film som jag kan se på ikväll, hoppas på en riktig tjejfilm. Sen imorgon blir det stallet igen, sen är det måndag igen.

Innan jag ska leta efter film ska jag deppa lite över en sak, bara mina närmaste som vet vad. Vi hörs!
 
1 Marina:

skriven

vad har du för kamera?:)