You know that I'm a crazy bitch, I do what I want when I feel like it.

Kommentera
Hej! Förlåt för den usla updaten, kan ju berätta lite kort om vad som hände igår.

Det var ridning och jag red Early och jag åkte av en gång. Känns lite kul att jag nu helt plötsligt ramlar av hela tiden, eller ja, två gånger nyligen. Hon vägrade så jag åkte av bara, inge mer med det. Sen skolan, inget speciellt.

Idag så har det inte hänt speciellt mycket heller, har faktist pluggat mycket matte här hemma, stolt. Jag vet att jag bryter min regel om denhär datorsaken, men ska stänga av datorn alldelles strax, kände mig tvungen att blogga. Igår var jag faktist inte inne på datorn överhuvudtaget, så det är jag också stolt över. Nu ska jag iallafall ta och borsta gaddarna och sedan mysa ner mig i sängen. Förresten så är det Vampire Diaries imorgon, guuuud så jag längtar. Helt seriöst, bäst i världen är det. Vi hörs!