I know you don't think that I am trying.

En kommentar

Kul att ramla av hästen man rider, kul att ramla på sin nästan nyopererade rumpa, kul att det värker på såret.

 

Jag har ramlat av en häst vid namn Camp, han blev rädd för något, innan var han också jätte konstig och höll på och bockade och konstrade. Minns stegen precis innan han blev rädd, sen minns jag bara att jag flög av och slog i huvudet, höften och halva rumpan. Konstigt, brukar inte alls vara så att man inte kommer ihåg, jag bara gör inte det.

 

Sen alldeles nyss var det en jätte skum sak som hände, det var en tjej mellan 16 och 20 år som sprang ut ifrån min grannes gård, min mamma och mina två kompisar Linn och Fideli såg det, den här tjejen var skräckslagen och hade panik, som det såg ut. Jag vågar inte ens kolla ut genom fönstret, för tydligen sprang hon vid våran gård också. Nu ska jag ta mig en dusch sen ska jag gå och lägga mig och jag hoppas på att somna, för imorgon är det min födelsedag.

 

Bytheway så fick jag med mig ett par jeans hem idag, 199:- på gina tricot.

Kanske glömde säga att jag var i örebro? Aja, vi hörs!

 

 
1 Emilia:

skriven

ajj stackars dig malin :'(