And that’s why I smile, It’s been a while since every day and everything has felt this right and now you’re turning all around and suddenly you’re all I need the reason why I smile.

En kommentar

Just nu. Bjudeeeeeer.
Hej! Nu är Linnea här och hon och Oskar kommer stanna här hela helgen eftersom deras föräldrar inte är hemma. Klockan sju ikväll ska jag kolla på Vampire Diaries, taggaaaaaaaaaaad. Har också pluggat massa matte nu så är sjukt stolt. Skolan idag hade några skratt att bjuda mig på. På kemin, guuuuuu va jag dog. Nu eller snart ska jag starta tvn och kolla på något medans jag väntar på mitt program.

Imorgon ska jag, Linnea och mamma åka till stallet, Linnea ska rida plugg och mamma primeur och jag Dante. Det är endast en månad kvar tills han är min. GLLLAAAAAAAAD. Fast de me holken kommer aldrig bli bra. Ja, mina vänner förstår vad jag menar med det. Vi hörs!
 
1 Fideli:

skriven

HAHAh, bara ni som fattar juu ;)hihii. Du är en skööning, and i love u tooo <3