Vad hände med mitt liv?

2 kommentarer
Hejsan! Tänkte börja säga att jag red Dante igår, markarbete och det gick helt okej..

Baskettunering idag, vi kom fyra! Men vi är liksom inte hälsoklass så stolt är jag allt! Dessutom så dömde dommarna fel. Ane ramlade tre gånger, en gång in i väggen knuffad av andra laget och två gånger blev hon fälld av andra laget. Och ingen straff..? Medans en i andra laget snubblade lite, då fick hon en straff! Rättvist eller? Aja, stolt över oss hursomhelst! Tyckte att tjejerna i B skulle vinna, dom var sjuuukt duktiga!

Jag kom hem för 20 minuter sen kanske, har precis tryckt i mig en macka och sitter med varm oboy i handen, mysigt värre! Halv sex så ska jag, mamma, Stina och hennes mamma till vikersvik i stallet där, vi ska bestämma schema oså. Men först av allt ska jag ta och städa min garderob och mitt rum, rena soptippen där. Vi hörs!

 
1 axelina:

skriven

haha söt bild :)

2 sara:

skriven

super fin header!!