Kärlek faller fjäder lätt itu

4 kommentarer
Jag städar och hittade en lavalampa, hopppas den funkar bara! hihihi

Jag ska städa lite till och sedan hoppar jag in i duschen och sist av allt ska jag slå på en film, som vanligt! :) Btw så fick jag att bredband av mamma, eller fick och fick, jag fick låna eftersom jag vart så arg när internet sluta funka. Men jag ska få ha det bara jag inte tappar bort det, så dator i stallet nästa..? Dessutom gick det riktigt dåligt för mig idag, han lyssnade inte alls, jätte jobbigt när det är så. Men det kan nog vara för att jag red ensam, men tänker ändra på det i vilket fall eftersom han ska vara lika duktig när han är ensam.
Imorgon är det stallmöte också, hahhhahhahahahah kommer dö. Vi hörs, pussar!

 
1 molly:

skriven

SV: Tack! :D

2 Frida:

skriven

Vi kommer verkligen dö på riktigt!!

3 doris:

skriven

sv: gud va bra :D då ska jag testa det =) <3

4 Ida:

skriven

Svar ang. Det jag fick med mig hem från stan: Tack detsamma du! :)