Jag vill minnas det jag en gång glömde bort

Kommentera

Hejhej! Jag och Fideli red barbacka idag och det gick jättebra för mig! Han var ganska mjuk oså. Stina tog lite bilder så om ni kollar in på hennes blogg så kanske ni får se bilder! stajnaeriksson.devote.se

Sen mockade vi och sånt. Och vid utsläppet så dampade Darwin lagom mycket..först så skulle jag ta ut honom, han brukar äta gräs tydligen, så han sprang ner bland gräset med mig, sen ska jag gå in i hagen och då ligger dom där jävla trådarna från stängslet där, för folk bara kastar ner dom när dom tar in hästarna, och då kunde inte han gå där, han ville inte ens slinka förbi liksom. Så jag gick ner för att få hjälp, jag letade efter Fideli, hon tog Big och jag gick en bit bakom, och Darwin sprang typ till gräset och Big gick vidare, Fideli tar Darwin och jag Big. Jag släpper in Big och Fideli ska släppa in Darwin, han går in snällt men hon släppte liksom inte lös honom eftersom han kunde springa ut. Så då gick hon för att stänga, då springer han ut, fastnar i vattenslangen, blir asrädd och massa, jag håller upp stängslet och hon går in med honom, han springer och drar upp huvudet, det är ganska mycket lera också. Han springer med Fideli typ hängandes i grimskaftet. Kul häst säger jag bara.

Idag har jag också gjort rent alla borstar och smörjt mitt träns och så, har även gjort rent mina benskydd! Har packat ner lite saker så jag är redo att lämna det i vikersvik på lördag! Sen på tisdag ska jag och mamma in till örebro och köpa lite småsaker, höpåsar, matburkar och sånt :) Kanske har sagt det? Jag vetinte.

Nu ska jag ta en dusch och sedan slå på en film, puss!