Jag önskar jag fick säga hejdå.

Kommentera

Hej!
Dagen har tyvärr tillbringats framför datorn, skrev av alla telefonnummer som jag hade på mobilen för att jag var tvungen att fabriksåterställa mobilen. Kameran var jättekonstig. Men sen stängdes datorn av och alla nummer raderades..hade jätteviktiga nummer också så hela min dag är förstörd.

Jag tänker stänga av datorn och kanske döda den, och sätta mig och plugga. Har ganska många läxor.

Imorgon ska jag och Frida hjälpa till på ponnyridningen..hade helst skippat det för att få umgås med mina vänner någongång, tänkte gå på stan men så blir det ju inte. Men jag gör en god gärning och kan få gott samvete över det, eller?

Idag är det exakt två veckor tills ponnyn flyttar till vikersvik, ska dit nästa helg och börja göra iordning. Nejnu ska jag inte tråka ut er här, vi hörs!