Goodbye my lover, goodbye my friend, you have been the one, you have been the one for me.

Kommentera

Shfdijakdsfdgfhjnksfadlsfdgjksf och lite till. Uschusch vad jag bjuder, men iallafall jag för tillfället!
Har kommit hem från stallet, gick jättebra idag! Dante var urgullig och duktig, barbackaridning idag. Sen har jag också varit ute med hunden och ska hoppa in i duschen och sedan gå och lägga mig tror jag, har varit jättetrött både idag och igår.

Ni märker nog att bloggningen inte är bra alls, men jag kan säga att jag inte har suttit vid datorn på flera dagar, har inte hunnit. Blir mycket med ponnyn och allt. Ska också byta box, för han kan inte stå brevid Primeur för Dante får inte ens ha ut huvudet för Primeur, han blir jättesur och skickar in Dante igen. Men det ska jag nog fixa på torsdag. Sen på fredag ska jag in till Örebro.

Jag hade tyskaprov igår, det gick bra hoppas jag. Sen hade jag SO prov idag, vi får hoppas att det också gick bra! Nu har jag inga läxor och inga prov, hur skönt som helst. Vi hörs!