Det känns bra att du börjar försvinna, att jag börjar glömma något som inte ens varit mitt.

Kommentera
Hejhej! Idag åkte jag ut till stallet vid halv nio och åkte hem vid halv sex. Har skrattat flera timmar i streck, helt sjuuukt. Någonting måste ha hänt, vi stog och putsade våra saker och sen började vi driva lite med varandra, och det skratta vi åt i väääääldigt många timmar. Kan inte sluta tänka på slutet när jag gick in till det där rummet..hHAHAHHAHAHAh dör påriktigt. Sen red vi ju också, det gick bra, Dante var jätteduktig och snäll! Igår gick vi en liten sväng med dom bara, så jag längtade riktigt mycket tills idag då jag fick rida Dante för första gången som min. Sen här hemma har jag gjort klart min musikläxa som jag ska skriva ut alldeles strax. Sen får det vara slut med läxor för idag, jag tänker ta med SOn till stallet imorgon, jag ska plugga som en jag vet inte vad. Sen har jag tyskaprov imorgon, vi får se hur det går..Snart tar jag en dusch, vi hörs!